Pirografija - umjetnost oslikavanja drveta

Pirografija - umjetnost oslikavanja drveta
e-mail :markokolarac@gmail.com
mob:0958192378

Kako me jako zanimalo crtanje po drvetu i ti radovi me inspirirali,odlučio sam uporan kao uvijek(jarac hehehe)da i ja to naučim.
Radova novih biti će još , jer me to crtanje po drvetu toliko smiruje da nisam ni primijetio dok sam radio grb od DVD Srijedska prošao cijeli dan,ali trud se isplatio ja iscrtao ideju na drvetu.
Evo malo ukratko uvoda u tehnici pirografija koga zanima :
Pirografija - umjetnost oslikavanja drveta i kože (umjetne ne prave)
Pirografija je umjetnost ukrašavanja drveta ili drugih materijala (koža) i svodi se na sagorijevanje podloge kontroliranom primjenom zagrijanih predmeta kao što su termokauter, lemilica ili posebno konstruiran uređaj koji se zove pirograf.
Pirografija znači “pisanje vatrom” i tradicionalni je oblik umjetnosti koji se služi zagrijanim vrhom ili žicom kojima se pali podloga od prirodnih materijala, kao što je drvo ili koža, da bi se na njih preneo dizajn.
Na ovaj način se dobija veliki opseg prirodnih tonova i sjenki – mogu se dobiti slike u sepia tonovima, ili jako tamni dramatični efekti. U zavisnosti od vrha koji koristite, temperature i načina na koji se vrhovi polažu na podlogu, dobijaju se različiti efekti.
Pirografija zahtjeva dosta vremena jer se u potpunosti radi rukom, a svaka linija se posebno iscrtava. Nakon što se završi pirografiranje, drveni predmeti se često boje.
Za pirografiju se obično koristi svjetlo drvo kao što su lipa, bukva ili breza jer imaju nenametljivu teksturu pa daju dobre kontraste. Međutim, koriste se i druge vrste drveta kao što su bor i hrast. Pirografija se takođe primjenjuje i na predmetima od kože.

utorak, 7. kolovoza 2018.

HRVAT

HRVAT
Gotov novi rad u pirografiji spaljena  slika sa užarenom žicom na drvetu dimenzije 28 x 40 cm.

Nema komentara:

Objavi komentar